27 Aralık 2012 Perşembe

25. Hafta Bebeğim ve Ben

Merhabalar,

Uzun zamandır yazıp yayınlayamadığım yazıları bu hafta hızla yayınlamayı planlamaktayım. Evet 6 ay bitti yani 2. üç aylık sürecinde sonuna geldik. Birçok yazıda bu aydan sonra zor günlerin beklediği yazıyor hamileleri, ama aslına bakarsanız ben harikayım. En azından öyle hissediyorum. Bebeğimin vuruşlarını daha iyi hissediyorum. Onunla yaşamak süper. Yakın bir kaç arkadaşım, hamilelikte en çok özledikleri şeyin bu hareketleri hissetmek olduğunu söylemişlerdi. Bence de sanırım bunun özlenmemesi mümkün değil. Yani 2., 3. belki de ömrüm yeterse 4. çocuğu yapmak zorunda kalabilirim. :) (NOT: Bu hareketler ilerleyen zamanlarda sizi uyutmaz hale gelince pek de böyle özleyeceğinizi düşünmüyorsunuz :) )

Diğer taraftan eşimin bebeğimizi hissetmek için karnıma dokunması, bebeğimizi böyle sahiplenmesi, ağzımdan çıkan ya da fiziksel olarak tahminine sebep olduğum isteklerimi ben istemeden gerçekleştirmesi ise süper. Eşim zaten çok düşünceli bir insandır ama bu haliyle annemden beter desem güzel bir benzetme yapmış olurum.

Bu hafta bebeğimin her şeyinin tam olduğunu fark ettim, tek bir eksikle; ben bebeğim için hiçbir şey yapmamışım. Büyük bir arayışa girdim internetten ve bebeğime bir battaniye ve bir uyku tulumu örmeye karar verdim. Öreceklerimi buldum, hatta battaniyenin yumaklarını aldım. Hep bebeklerin bebek arabasında beyaz örgü battaniyeler ile örtülmesine bayılmışımdır işte ben de bunu gerçekleştireceğim. Bakalım nasıl olacak?

Doktora çalışmalarıma devam ediyorum. Bebeğim daha doğmadan doktora yapıyor ne kadar güzel değil mi :) Belki o benden daha başarılı bir öğrenci olur, ben bir türlü bitiremeyeceğim bu işi. 

Evet bu haftalıkta bu kadar. Bundan sonra dedikoducu kız gibi veda edeceğim size :)

Çok çok öptüm... 



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için teşekkürler...