27 Aralık 2012 Perşembe

30. Hafta Bebeğim ve Ben

Merhabalar yeniden,
Bu hafta artık yapmam gereken bir işi tamamlamam gerekiyor. Aile hekimimle görüşmek. Arayıp duruyorlar. Hamileymişsiniz bir uğrayın diye. Ben hiç gitmedim aile hekimimin yanına. Aslında evime de yürüme 5 dk ve sonunda gitme kararı almamın tek sebebi, bebeğin aşılarını takip etmenin gerekli olması. Gittim çok güzel karşıladılar. Doktorun yanında da bir ebe çalışıyordu, Berna Hanım. O da çok tatlı bir bayan hatta bebeğin kalp atışlarını bile dinledik. Bir sürü form doldurduk şunun hakkında bilgilendim bunun hakkında bilgilendim diye. Prosedür bence güzeldi. Ne neden yapılıyor, amaç ne ve isteyip istemediğime de ben karar veriyorum. Daha önce doktorun söylediği tetanoz aşısı hakkında da baya bilgilendirildim. E biraz geç kalmışım. 5 doz vurulmam gerekiyormuş ve ayda bir yapılıyormuş. Bu 5 doz tamamlanınca bebeğim de ömür boyu tetanoza karşı bağışıklık sahibi olacakmış. Ben ancak bu durumda iki doz vurulabilecekmişim. Bu da 1. dozda 24 saat ve 2. dozda bebeğin 5 yaşına kadar korunumunu sağlıyormuş. Eee bu durumda gel de yaptırma aşıyı. Haftaya randevu verdiler gidip vurulacağım bakalım.
Bu yaşta da aşı vuruluyorum ya ah bu annelik işte :)
Çok çok öptüm :P

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için teşekkürler...