27 Aralık 2012 Perşembe

28. Hafta Bebeğim ve Ben

Merhabalar,

Bu hafta yine doktor haftası, kan ve idrar tahlilim vardı. Sorunsuz bir biçimde bu haftayı da terk ettik :) Annem şeker hastası diye bende de gebelik şekeri çıkabilir diye düşünmüştüm ama onda da şükr bir sorun çıkmadı. Arkadaşım birazcık şeker yükleme testi ile ilgili kafamı doldurup beni korkutmuştu. İçeceğim şeyin iğrenç olacağını düşünüyordum. Bana sakın 1 hafta şekerli bir şeyler yeme tavsiyesinde de bulundu. Ama gerçekler şöyle:

İlk etapta aç karnına kan tahlili yaptırıyorsunuz. Değer yüksek çıkarsa zaten ikinci bir teste gerek olmuyor. Ne de olsa şeker hastası deniyor size artık. Düşük çıkarsa ki ben de normal değerlerin de altında çıktı (72 falan), bu durumda ikinci test şeker yüklemesi yapılıyor. Bunda da size bir bardak soğuk suya 50 gr eczaneden aldığınız glukozu, yarım limonla karıştırıp içiriyorlar. 1 saat sonra da kan testi yapıyorlar. Bunda da yüksek çıkarsa şeker hastasısınız demek oluyor. Benimki çok şükr normal değerlerde çıktı böylece bu korkumdan da kurtulmuş oldum. Doktorum tetanoz aşısı vurulmamı söyledi. Ben aşılardan korktuğum için bu durumu hem araştıracağım hem de gerek yoksa vurdurmamaya karar vereceğim. Bakalım ne olacak?

Hadi görüşürüz, çok çok öptüm :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için teşekkürler...