27 Aralık 2012 Perşembe

31. Hafta Bebeğim ve Ben

Evet yine ben,
Merhabalar sevgili okuyucularım,

Bu hafta aşı haftasıydı. Tetanoz için beni yeniden bilgilendirdiler ve aşımı oldum. Omuzdan, daha az kullandığım koluma yapıldı. E biraz ağrı duymuyorum desem yalan olur, aradan 3-4 gün geçmesine rağmen hala bir sızı mevcut. Bebeğim bak senin için nelere katlanıyor annen :) Bu aşının genel amacı steril ortamda doğum yapmazsam bebeğimi ve beni koruması durumuymuş. Gelecek ay bir doz daha yapılacak. Bir de aşı karnesi verdiler elime :) Hafta sonu doktora gideceğim için de aile hekimimden kan tahlili istedim. Ertesi gün aç karnıma gelmemi söyledi. Özel doktora görüneceğim. Özel hastaneye kan tahlili için para vermek istemiyorum açıkçası, bu nedenle aile hekimimde yaptırmak daha mantıklı. Yine iki tüp kan verdim. Sonuçlar Cuma öğleden sonra çıkacak.

Bu arada yıl sonu kampanyalarını kullanarak bir de araba aldık bebeğimize. Eeee şanslı çocuk doğmadan arabası oldu :) Kardeşime bu haberi verirken ki tepkisini de sizinle paylaşmak istiyorum. Telefonda konuşuyoruz. Bebek nasıl diye sordu, ben de "Bebek gayet iyi hareketli, ona araba aldık." dedim. "Ya ne gerek vardı şimdiden sizin ev de küçük nereye sığacak" dedi. Başta ben de ne demek şimdi bu diye düşündüm ki anladım yanlış anladığını. "Ya arabayı sırtımıza alıp eve çıkarmayacağız herhalde" deyince olay anlaşıldı :) ama çok güldük ve güzel bir anı oldu bize.

Bu arada doktordan doktora evden çıkar oldum. Yürüyünce hatta arabayla bile bir yerlere gidince karnım göbek deliğimden kasıklarıma kadar ağrıyor. Sanki karnımdaki ağırlıklar beni aşağı çekiyor gibi oluyorum. Ben de dışarı çıkmıyordum. Aşı için çıktığım gün biraz da AVM gezeyim dedim. Gittim ama maalesef yıl sonu indirimlerinin hiçbirinin bana faydası yok. Bedenim ve şeklim maalesef uygun değil :) Aslında alınabilir sonrası için ama ya kilolarımı asla veremezsem bir sürü para da vermiş olmak istemiyorum, giyinemeyeceğim şeyler için. Bu nedenle sabırla doğumu ve zayıflamayı bekliyorum. Böylece ben de çılgınlar gibi alışveriş sefası yapabileceğim. Çok kendimi de yormadım, ama yine de insan eve gelince ne kadar yorulmuş olduğunu anlıyor işte. Hele dün akşam çok kötüydüm, eşimin masajları olmasa herhalde uyuyamazdım ki zaten sabahın 3'ünde uyanıp 5-6 gibi ancak sızdım. Sizinle bir sırrımı da paylaşayım. İlber Ortaylı'yı okuyorum, sıkıcı bir tarih kitabı ile uyku kolay gelir değil mi? Maalesef sökmedi bu taktik kitap bitmek üzere :) Bebek ben de tarih okuma alışkanlığı da kazandırdı böylece :)

Çok çok öptüm... :P

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için teşekkürler...