27 Aralık 2012 Perşembe

26. Hafta Bebeğim ve Ben

Merhabalar,

Artık kıyafetlere sığmak neymiş aldığım hamile kıyafetlerine bile sığamıyorum. Sığıyorum da çok daralıyorum. Şöyle robadan genişleyen bir şeylere ihtiyacım vardı. Ben de bir mağazadan baktım bu tarz kıyafetlere ve fark ettim ki farklı semtlerde aynı ürün farklı fiyatlarda. Aslında bu semt farkı değil de zannediyorum ki bir mağazanın alışveriş merkezinde diğerinin ise çarşıda cadde üzerinde olmasından kaynaklanıyor. Neyse kısacası fiyatlar uçuktu ve ben de diğer mağazaya gitmek durumunda kaldım. Merak edenler için açıklama yapayım, pahalı olan mağaza Ümraniye çarşıda, ucuz olan ise Beşiktaş büyük çarşı binasının içinde en üst katta. Belki size de lazım olur.

Bu arada süper bir değişiklikten bahsetmek istiyorum size. Ben normalde aşırı derecede üşüyen bir insanım. Fakat bu sıralar hiç üşümeyen eşim üşürken ben gayet T-shirtlerle dolaşabiliyorum. Kan hacminin hamilelerde artmasına bağlı olarak böyle bir durum ortaya çıkıyormuş. Hatta bazı hamileliklerde menapoz öncesi sıcaklık nöbetlerine rastlanabiliyormuş.

Bebeğime bu hafta uyku tulumu aldım, kadifeden ekru renkli, hemen sizinle de paylaşayım :) hatta bu hafta daha önce bahsettiğim beşiğini ve dolabını da paylaşayım. Bebek beşiği alırken dikkat etmeniz gerekenlerden de sizi haberdar etmek istiyorum.

            


Öncelikle bebek beşiğini çok fazla kullanamayacaksınız hele de şu benim de çok beğendiğim süslü püslü beşiklerden düşünüyorsanız. Çünkü 6 aya kadar kullanılabiliyor o minicik beşikler, evet sizin de aklınızdan geçtiği gibi süper sevimliler ama elden ne gelir. Ya eviniz büyük olacak ki sonrasında daha büyük bir taneye geçiş yapabilin ya da benim gibi küçük ev sahibi iseniz en optimum kullanıma sahip olanı seçmek durumundasınız. Ben Amerikan filmlerindeki tipik parmaklıklı sallanmayan cins bir beşik aldım güzelce de süsledim. Bu beşiği neredeyse 5-6 yaşına kadar kullanabilir. Ayrıca daha sonrasında parçalara ayrılıp küçük bir paket olarak saklanabilir de. Renk olarak beyaz seçtik. Böylece erkek bebek  beklerken aldığımız mavi süsleri çıkarıp, kız bebeğimiz olunca pembe süslerle rahatlıkla süsleyebileceğim. Çok ileriye dönük planlar oldu ama bence mantıklı da oldu :)

Şimdilik bu kadar haftaya yine görüşürüz. Çok çok öptüm :P

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için teşekkürler...