24 Eylül 2013 Salı

40. Hafta Bebeğim Ve Ben

Merhabalar,

Hamilelikte 40. hafta oldu ve bende ne sancı var ne bir tepki. Sanki hiç doğuramayacakmış gibiyim. Galiba bundan sonra böyle şişko bir hayat süreceğim :) Karnım o kadar büyüdü ki, doktorun söylediğine göre bebeğin ağırlığı 3 kilo civarında olmuş. Bebeğim şişko değil ama aldığım bu kilolarla akibetim ne olacak. Şu anda 72 kiloya çıktım. Hamilelik başlangıç kilosuna göre 10 kilo almış oldum. Ama 62 kilodan 56 kiloya düştüğüm düşünüldüğünde toplamda 16 kilo almış oldum. Başlangıçta ne kadar zor ve istemeden olsa da iyi ki kilo vermişim diyorum. 62+16=78 kilo olacaktım 80'e 2 kala :) Daha çok kilo alabileceğimi düşünemiyorum bile. 

Bebeğim her an gelebilir. Akrabalar toplanmaya başladı. Annem zaten bizdeydi ve şimdi kayınvalidem ve kayınpedirim de geldiler. Bir haftadır bebeği bekliyoruz ve o da inatla gelmeyi reddediyor. Doktorumuz herşeyin yolunda ve normal olduğunu, beklememiz gerektiğini söyledi. Aslına bakarsanız bebeğin çok geç kalması da iyi değilmiş, herşeyin zamanında olması gerekiyor. Anne karnında gereğinden fazla kalan bebeklerin, dışkı çıkarma ihtimalleri varmış. Bu dışkı anne karnında çıkarıldığında, aynı sıvı içerisinde soluk alıp veren bebeğin ciğerlerine kaçabiliyormuş. Sonrası malum hem bebek hem de anne için zor bir süreç.

Normal olan herşey arasında ben yokum sanırım. Uyku yok, yemek yemek istiyorum ama istediğim kadar yiyemiyorum. Sadece şu var inanılmaz enerji doluyum :)




  

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için teşekkürler...