24 Eylül 2013 Salı

36. Hafta Bebeğim Ve Ben

Merhaba Saygıdeğer okurlarım ve de okumazlarım :)

Geldik 36. haftaya. Erkek bebek bekleyen annelerde 38. hafta doğum sık görüldüğünden ben de gözü korkmuş bir şekilde bekliyorum. Normal doğumda hala ısrarcıyım. Okuduklarıma göre anne yani ben ve bebek yani karnımdaki sevimli yaratık için en iyisi bu. Peki dedim suda doğum, epidural normal doğum vs. nasıl bir doğum yapmam lazım. Ama bu konuda çok da karar veremedim. Arkadaşlarımın deneyimlerini sordum, e bu devirde normal doğum yapan da bulmak zor ya :)

Öncelikle epidural normal doğum yapan çok sevdiğim ve güvendiğim bir arkadaşım eşinin de doğumda yanında olduğundan, çok güzel bir doğum yaptığından, ağrı hissetmediğinden bahsetti. Bu bana çok inandırıcı gelmemişti ki başka bir arkadaşım da ki bu arkadaşım çok abartır herşeyi ağrısız doğum yaptığından benim de kesinlikle epidural olmamda da ısrarcı. Ben de düşününce bu deneyimi gerçekleştirmeye karar verdim. Evet doğum tercihim "epidural normal" doğum şeklinde olacak. Elbette bana sorarlarsa :)

Evet iyice karnım büyüdü yemek yemek istiyor ama yiyemiyorum. Azıcık yiyince doymuyorum ama yediklerim boğazıma kadar geliyor. Midemde yer yok. Bebek heryeri kaplamış durumda. Üstüne üslük bir de bastırıp duruyor sağ boşluktan. Ben de geriye itiliyorum. Ama sanırım inatçı olacak o da geriye itiliyor. Gece bacağımı kolumu nereye koyacağımı bilemez oldum. Hala bacaklarımın arasına ortapedik yastık koyuyorum.

Bu haftalık da bu kadar... Çok çok öptüm :P Dedikoducu kız


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için teşekkürler...