24 Eylül 2013 Salı

38. Hafta Bebeğim Ve Ben

Selamlar millet,

Bebeğimin ağırlığı gittikçe artıyor. Bu hafta zaten artık kritik durumlar da arkamızda kaldı. Artık bebeğimiz gelirse gayet sağlıklı bir şekilde hayatını devam ettirebilecek. Boyu artık çok fazla uzamayacakmış, ama 1-2 cm de uzar heralde. Artık hareketleri bacağını sağ boşluğuma bastırıp poposuyla da göbek hizamda hareket ettirmesinden ibaret. Doktorumuz şöyle bir uyarıda bulundu: " Hareketlerinin azaldığını hissederseniz takibi arttırın, uzun süre hareket etmezse gelin bir NST yapalım, beraber takip ederiz." Bu uyarı aslına bakarsanız birazcık insanı devamlı takibe itiyor. İnternetten araştırdım bu iş için steteskop falan kullanılması çok uygun olmuyormuş. Zaten kayınvalidemde denemiştim ben daha önce kalp atışlarını duyarım diye ama olmadı. Sonra eski ebelerin kullandığı kalp atışı dinleme aleti adı herneyse ya da durun bir bakayım neymiş :) Bulamadım. Artık bir bilen söylesin ne diyeyim. Biraz uzmanlık gerektiriyor anladığım kadarıyla. Bu arada NST için sürdükleri jel de bayağı iğrenç birşey bir de hiç normal sürmüyorlar resmen boca ediyorlar. Ama yapılabilecek birşey yok. Yeter ki kıyafetlere değmesin beyaz leke bırakıyor. Bir daha yıkamak gerekiyor. Ardında da cildiniz de yapış yapış hissi bırakıyor. Eve gelince banyo şart yani.

Bu arada paragrafın başında bebeğimin ağırlığı gittikçe artıyor yazmıştım ya benim ağırlığımdan da bahsedeyim. Ben çok şişko oldum artık. Yarım dünya dedikleri bu olsa gerek :) ilk aldığım hamile kıyafetlerine sığamıyorum. Allah'tan bir iki tane L hamile kıyafeti almıştım ve bana hediye de gelmişti. Onları giyinip duruyorum. Gardolabım azaldıkça ne giysem düşüncesi de yalan oldu. Bu da bir rahatlık aslına bakarsanız, acaba tüm kıyafetlerimi atıp 3 adet kıyafetle mi kalsam :)

Bu ağırlıklarla artık plates de yapmıyorum, çoğunlukla da yürümüyorum. Karın ağrılarımdan dolayı zaten doktor kendini zorlama dinlen dedi. Ama bir yerde olmuyor işte. Çocuk için doğum için çıkıp birşeyler almak gerekebiliyor.

Doğumu Özel Türkiye Gazetesi Hastanesinde yapmaya karar verdik sonunda. Ama hala aklım İstinye Devlet Hastanesindeki doktorum sevgili Beyhan hanımda. Cidden süper bir doktor. Herşeyi açıklıyor, dalga geçmeden sorulara cevap veriyor. Sizi ve bebeğinizi ciddiye aldığını görmek çok güzel. İmkanı olanlara tavsiye ediyorum. Dr. Beyhan Badoğlu süper bir doktor.

Hadi dualara devam tabi yazılarımı okumaya da...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için teşekkürler...