24 Eylül 2013 Salı

37. Hafta Bebeğim Ve Ben

Merhabalar,

Bu hafta size çok güzel şeylerden bahsedemeyeceğim. İdrar kesem artık birikim yapamıyor. Önce midemi bastırıp durdu yemek yiyemez oldum, şimdi de idrar keseme baskı yapıyor. Durumu siz hayal edin. Sevgili eşim de durmadan dalga geçiyor. Yok kaç defa gittim geldim, yok yataktan tuvalete bir hortum bağlayacakmış falan. Ama en gıcığı evden çıkarken bak yolda yapamazsın bir tuvalete gir istersen demesi. Sanki ben çocuğum :) İleride bahseder güleriz artık ama şu an bir tek o gülüyor. Samimi olarak söylemek gerekirse ben de daha sonra içten içten gülüyorum kendi halime. Şişko, çişini tutamayan devamlı sokakta bir şeyler yemek isteyen ama alıp da asla bitiremeyen bir tip. İçimdeki çocuk ruhuma mı karıştı ne :)



Bunlar bir yana bebeğim olması gereken pozisyonda, normal doğum için hazırlıklarını yapıyor. Artık çok hareket etmiyor dönmeler falan yok. Ama oradan buradan devamlı olarak bastırıyor, beni dışarı çıkarın diye :) Bebek kalp ritimlerini haftada 1 kez 20 dk'lık dinlemeler başladı. İlki çok duygusaldı sevgili eşimde yanımdaydı ve bize ait bir odada beraber dinledik. Hareket ettikçe butona bastım. Allah'tan daha önce bir arkadaşım beni uyarmıştı. Çikolatalı birşeyler ye bebekte enerji olsun da hareket etsin diye. Bu arada bu tavsiyeyi yapan arkadaşım bekar bir erkek :) şaka gibi değil mi? Ama gerçekliği şu ki ablasıyla gittiği bir doktor randevusundan edindiği deneyim bu. E bana da yaradı elbette.

Eğer NST için doktora gidiyorsanız önce iyice bir yemek yiyin. Sonra çikolatalı birşeyler yiyip, için sonra doktorunuza gidin benden söylemesi.

Herşey yolunda çok şükr. Hadi grş.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için teşekkürler...