24 Eylül 2013 Salı

39. Hafta Bebeğim Ve Ben

Selam millet,

Hamilelikte 39. haftaya geldim ve hala hamileyim. Bebeğim yerinden memnun. Bu hafta lenslerimi kullanmak birazcık sıkıntı olacak galiba. Sanki gözlerimde bahsedilen ama şimdiye kadar olmayan o kuruluk başladı. Ama ben inatla lenslerimi kullanmaya devam ediyorum. 

Bugünlerde içimi kemiren en büyük korku doğum zamanı geldiğinde eşimin benim yanımda olmaması. İstanbul'da eşimin iş yerinden eve gelmesi trafiğe göre 1 ile 2 saat arasında değişebiliyor. Bu nedenle doğum başladığında o gelemeden hastaneye gitmek durumunda kalabilirim. Allah'tan annem yanımda yakınımda, benimle birlikte bebek bekliyor bana destek oluyor. Yoksa bu düşünce benim için çok daha büyük bir sıkıntı olurdu. Yine de o an eşimin yanımda olması beni daha çok rahatlatacaktır. 

Bu aralar telefonda oyun oynamaya takmış durumdayım. Gece uyuyamayınca yapabilecek de başka birşey bulamıyorum. Sağa dön, sola dön, sonunda telefonu eline al ve oyna modundayım. En favori oyunum şu an Candy Crush. Tek sıkıntı oyunun süreli olmasından beklemek durumunda kalıyorum. Bu süreçte de bebekle ilgili bakımı nasıl olacak falan diye kitaplar ya da internetten birşeyler okuyorum. 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için teşekkürler...