10 Şubat 2014 Pazartesi

6. hastalık korkuttun bizi

Bebeğimiz 3 gündür 39 derece ateşlerle yanıyordu. Özellikle geceleri ateşi daha fazla çıkıyordu ve düşürmek için verdiğim ateş düşürücü maalesef kar etmiyordu. 3. gün artık doktora gitme kararı verdim. Önemsemeyişimin sebebi diş çıkartıyor olmasıydı. Daha önce diş çıkartırken huzursuzluk yapmıştı ama ateşi hiç çıkmamıştı. Herneyse doktora göründük ve bize boğazında hassasiyet olduğunu ateşi 2 güne kadar düşmezse geri gelmemiz gerektiğini söyledi. Üst solunum yolu enfeksiyonu olayına biz de kanaat getirdik çünkü tontiş bebişim yemek yemiyordu. Ağzına alıyor ama tam yutacağı sırada tükürüp ağlıyordu. Bu artık yemek yemeğeceği korkusunu ekti içime ama yapacak da birşey yoktu.

Doktorun verdiği ikinci ateş düşürücüyle beraber gece ateşi 37lere düştü ve biz de rahat bir nefes aldık ama hemen ardından ishal ve yüzündeki vücudundaki döküntüler beni tekrar doktoru aramaya mecbur bıraktı. Doktorumuz telefonda 6. hastalık dediğinde yanlış anladığımı düşünmüştüm. Daha önce böyle bir hastalık ismi duymamıştım. Hemen doktor kuzenimi arayıp bilgi aldım ve internete araştırmalarımı yaptım. Virütik bir hastalık olduğu, aşısı tedavisi bulunmadığı ve iz bırakmayacağını öğrendim. Ertesi gün doktorumuz döküntüleri her ihtimale karşı görmek istediğinden tekrar yollara düştük. Talihsiz bir de olay yaşadık. Arabamızı çekiyorlardı ve ceza kesilmişti. Neyseki son anda cezayı ödeyip arabamızı aldık. Çok anlık bir durumla arabamızı arama derdinden kurtulduk.

Döküntüler için doktorumuz sıcak suyla banyo yaptırmayın dedi ve yapacak başka birşey olmadığını söyledi. 3. gündeyiz ama solma belirtisi hala yok :) benekli dana oldu benim oğluşum.

Herkese geçmiş olsun şimdiden... 6 ay ila 3 yaş arası herkes bu hastalığı geçirebiliyor ve bağışıklık kazanıyormuş. Dikkatli olun anneler ve babalar...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için teşekkürler...