18 Eylül 2012 Salı

17. Haftada Bebeğim ve Ben

Bebeğimle bir haftayı daha geride bıraktık. Bu hafta 3'lü tarama testi denen kan testi ile müşerref olduk. Önce ultrason çekildi. Farklı bir doktora gitmiştim, Dr. Ertuğrul Bey. Bana ultrasonda bebeğimi ve hareketlerini gösterip "Canlı, sağlıklı yaşıyor." dedi. Sevindirici bir durum elbette. Yakın zamanda bir arkadaşımın 3 aylık bebeğini stres nedeniyle karnında öldüğünün haberini aldım. Çok üzücü bir durum. 

Ultrasondan sonra kan vermeye gittim. Okmeydanı Eğitim ve Araştırma Hastanesine kimsenin gitmemesini tavsiye ediyorum. Neden? Öncelikle çok eski bir hastane,  dolayısıyla cihazlarını da eski. İkinci olarak birine birşey sorunca sanki para istiyormuşsun gibi davranıyorlar. Zaten karmaşık bir hastane azıcık yardımcı olsalar, güler yüz gösterseler ne kaybederler bilemiyorum. E sonuçta inanın bu hastanenin doktorları bile daha güler yüzlü. İnsan yadırgıyor bu durumu. Bir kan alma sırası vardı, oturup sinema seyrettik :) Düzenlemeyi öyle yapmışlar. Işıklı panodan takip et dur, bir de basık bir alan ki sormayın. Kan alma sırası geldi. Allah'tan o kısım daha rahatlatıcı bir ortamdı. Ama sayın hemşire canımı ne kadar acıttı bilemezsiniz. İki yerden deldi, birinde iğneyi 360 derece çevirdi ve sonunda kan alabildi. Aldı da ne oldu orası da ayrı mevzu. Çünkü "kan yeterli değil" dediler biyokimya laboratuvarından. Hemşire düzgün alabilseydi yani ben napayım. Sonuç itibariyle arayacaklarmış beni gerekirse, yani tekrar kan vermem gerekebilir. Sonuç 1 hafta sonra çıkacakmış. Yani beklemeye devam.

Bu sırada biraz da alış-veriş yaptım. Sonunda plates topu aldım. İnternetteki bir alışveriş sitesinden aldığım için hala elime geçmedi. Umarım bir aksilik olmadan elime ulaşır çünkü o sitede daha önce çok hatalar yaşadım. Herneyse...

Göbeğim çıkmaya başladığı için bir hamile pantolonu alayım dedim. Ama arayınca bulunmuyor, hamile giyim satan biryer bulamadım :) Dün kotuma sığamadım söylemesi ayıp :) Karnım büyüdü evet ama daha çok gaz sorunu yaşıyorum. Bu hamilelerde sıkça olabiliyormuş. Bu nedenle kotu da giyinince içeride bir basınç oluşuyor, bir türlü rahat edemiyorsunuz. Demek ki 5. ayda hamile kıyafetleri almak şart.

Hala nerede nasıl doğucağımın hesaplarını yapıyorum. Acilen ucuz ama kolay doğum sağlayan bir özel hastane bulmam lazım. :)

Bu hafta tek fizyolojik olay, sabah bulantıları yine başgösterdi. Allah'tan sadece sabahları, sanırım aclıktan. Haftaya grş...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için teşekkürler...